Приємне, пізнавальне, надихаюче спілкування під час творчої зустрічі та обміну думками
з Вахняк Надією Вікторівною,
"Еколого-професійний світогляд педагогів як шлях до екологічної компетентності дитини"
ТЕМА «Еколого-професійний світоголяд педагогів як шлях до екологічної
компетентності дитини»
Педагогічний ЕКОХАБ в ЗДО №166 «Ракета»
Мета: сприяти формуванню у педагогічних працівників еколого-професійного
світогляду через традиційні та інноваційні форми роботи; професійної
компетентності щодо формування екологічної культури та партнерської взаємодії з
учасниками освітнього процесу; розширити знання учасників семінару про основні
трудові функції, професійні компетентності
педагогів за новим професійним стандартом Вихователь ЗДО; особливості
використання традиційних та інноваційних інструментів у очному та дистанційному
форматі щодо екологічної компетентності дитини.
Орієнтовний зміст навчання.
1. Педагогічний ЕКОХАБ вЗДО №166 «Ракета». Презентація моделі екологічної освіти.
2. Екологічна складова в переліку трудових
функцій та професійних компетентностей сучасного педагога.
3. Використання традиційних
та інноваційних форм роботи щодо формування еколого-професійного світогляду
педагогів. Інформаційно-комунікаційні технології в еколого-професійній
діяльності. Емоційний інтелект та екологічна складова. Формування здатності до
швидкого реагування на зміни, гнучкість, адаптативність та стресостійкість в
сучасних умовах.
з досвіду роботи педагогів