середа, 6 квітня 2022 р.

Малюють діти МИРУ!

"Малюють діти МИРУ"

Садочок "Ракета" взяв участь у проєкті "Малюють діти МИРУ!"

"Голуб миру над рідною Україною", Стецюра Ростислав, група №6
 Дітям запропонували створити малюнки, які потім будуть надруковані на виробах. Кошти, отримані від продажу цих виробів, будуть спрямовані на допомогу біженцям.   

"Чарівний віночок для неньки України", Савенко Маша, група №11
Все буде УКРАЇНА!
Ми віримо в ПЕРЕМОГУ!!!

"Я за МИР!", Ковба Данило, група №7


"Я мрію бути українським космонавтом", Ковба Данило, група №7
"Мир на планеті! Ми закриваємо небо над ЗЕМЛЕЮ!"


"Моя квітуча Україна", Зуєв Андрій, група №2
Слава Україні! Героям слава! Мирного неба нам усім!!!


Мир і спокій у ВСЕСВІТІ - мрія українських дітей!!!
"Мирний Всесвіт", "Люблю Україну!", "Моя весна!"
Чернікова Кіра, група №8
Бажаємо спокою, МИРУ, добра - весна прийде!!!!
ПЕРЕМОГА за нами!!!
"Весни, Добра, Любові, ПЕРЕМОГИ!",
Кошель Сергій, група №8 та старший брат Родіон



"Коли я виросту, я стану лікарем", Соня Попова



МАЛЮЮТЬ ДІТИ МИРУ!

Дітям були надані теми на вибір:
1. Я - МАЛЕНЬКЕ КУРЧАТКО, коли я виросту, то стану...! Запропонуйте дитині намалювати її мрію ( ким  хоче стати: лікарем, будівельником тощо; Голубом миру або варіанти Вашої дитини). Ця тема складна для використання в принтах, однак з неї вийде добре, чуттєве відео "Мрії наших дітей про мир".
2. КВІТИ ВЕСНИ. Природа існує, незважаючи ні на що. Як варіанти можна запропонувати створити малюнки із зображенням квітів: традиційних, казкових, пасхальних.  Ця тема користується попитом і легко піде в принти для дитячої колекції.
3.ЗАЙЧИК ПУХНАСТИЙ. Запропонуйте дитині намалювати, яким зайчиком вона себе уявляє. Це зворушлива ідея для принтів.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
 1. Сфотографувати дитину під час виконання творчого завдання.
2. Зробити фото або відсканувати малюнок дитини. -Якість фото максимально чітке. -Тільки фото роботи, без інтер'єра. -Обов'язково денне світло (без тіні на малюнку).
3. Зробити фото дитини з малюнком (обличчям до вікна). Це чудово підійде для відео.

Пропонуємо переглянути приклади товарів з дитячими малюнками на фото.